Forpagter

Fangel Forsamlingshus har siden 1/7 2022 haft fast forpagter. Vi har fast vært og personale, som varetager al madlavning med videre. Det betyder at alle aftaler der vedrører udlejning, herunder mad skal ske gennem forpagter. Det er muligt at leje forsamlingshuset til specielle arrangementer, f.eks. udstillinger, kurser mm. på andre vilkår. Skriv eller ring og hør nærmere på booking@fangelforsamlingshus.dk

Faciliteter

Fangel Forsamlingshus har borde, stole og service til 130 personer

Stor festsal (13 x 8,5m) med plads til ca. 110 spisende gæster.
Lille festsal (6 x 5m) med plads til ca. 30 spisende gæster
Foreningslokale 1.sal (7x5m) med plads til ca. 20 personer, primært til møder.
Lys Forhal (8 x 5/7 m) med stor garderobe inkl. bøjler til overtøj.
Køkken: Stort professionelt køkken med gaskomfur, stor ovn, industriopvaskemaskine, kølerum, køle- og fryseskab m.m.
Borde 13 stk. à 180x80cm, 11 stk à 120x80cm, 10 stk à Ø180cm, 5 stk à Ø160cm, 4 caféborde à Ø60cm
Scene mål: 5,50 m bred / 3,30 m dyb. Der er kraftstik til rådighed.
AV udstyr tilkøb, musikanlæg inkl. mikrofon for 250 kr. Lærred og Projekter kommer til huset forhåbentligt inden længe tilkøbes for 250 kr. Så spørg til det hvis der er brug for det.
Wifi der er gratis WI-FI anlæg i huset; adgangskode udleveres sammen med nøglen
Børnevenligt Lige over for forsamlingshuset har landsbyen i fællesskab bygget en legeplads til byens børn, som selvfølgelig også må bruges af forsamlingshusets lejere. Der forefindes puslefaciliteter på handicaptoilettet. Forsamlingshuset råder over 2 børnestole.
1. sal Lokale med plads til 20 pers. kan tilkøbes for kr. 250,- i forbindelse med leje af husets stueplan. F.eks. til lejeværelse for børn eller lign.
Handicapvenlig Huset er i stueplan handicapvenligt. Der er handicaprampe ved indgangen, der er ingen dørtrin mellem salene og der er et stort handicaptoilet.
Hjertestarter Husets hjertestarter er på placeret på vestsiden af huset ud mod parkeringspladsen.
Parkering
 Der er parkering til ca. 20 biler lige ved siden af forsamlingshuset samt plads til yderligere ca. 20 biler inden for 100 meter.
Offentlig transport der går bus lige til døren; Fynbus rute 111 går ca. 1 gang i timen. Og rute 110 stopper ved OK tanken ca. 650 m væk også ca. 1 gang i timen.

Weekend fredag-søndag og helligdage
Dagsleje, stueplan 3.000 kr.
– Tillægsdag 1.200 kr.
– Tillæg for foreningslokale 250 kr.
Foreningslokale 1. sal 1.000 kr.

Hverdage mandag-torsdag

Dagsleje, stueplan 1.250 kr.
– Tillægsdag 750 kr.
– Tillæg for foreningslokale 250 kr.
Foreningslokale 1. sal 800 kr.

Lokale foreninger får 50% på lejen ved foreningsmøder.

Lejen omfatter inventar i lokalet og brug af service op til 130 personer.

Lejebetingelser

Fremvisning

Mad, drikkelse, borddækning etc. skal aftales med forpagter Camilla Højgaard

Lejer aftaler ligeledes med forpagter hvad der skal medbringes. Det er muligt at aftale all inclusive med forpagter.

De lejede faciliteter er godkendt som forsamlingslokale til maksimalt 147 personer.

Lejer har det fulde ansvar for de lejede faciliteter og deres anvendelse i det aftalte tidsrum. Faciliteterne skal afleveres i samme fysiske stand som ved modtagelse, dvs. intakte.

Lejer er økonomisk ansvarlig for eventuelle skader på de lejede faciliteter eller inventar, forvoldt ved lejers brug eller af dennes gæster. Udbedring af skader må kun foretages på foranledning af udlejer og efter dennes bestilling

Huset ligger i et område med omkringliggende naboer, og man skal derfor tage hensyn til disse ift. støjniveau (inkl. musikgener).  Vinduerne skal holdes lukket for at ventilationen virker optimalt.

Lejeaftale og betaling
Betalingen skal ske senest 7 dage efter indgået lejeaftale, ellers bortfalder reservationen. Dvs. vi holder bookingen i 7 dage, derefter slettes reservationen.

Afbestilling
Ved afbestilling senere end 3 mdr. før lejedatoen, opkræves hele lejebeløbet. Ved afbestilling tidligere end 3 mdr. før lejedato, returneres halvdelen af lejen. Ved lejers afbestilling kan udlejer frit udleje faciliteterne til anden side.

Udlevering af nøgle
Nøglen udleveres ifølge lejeaftale eller efter nærmere aftale.

Vi gør opmærksom på at det ikke er tilladt at overnatte i huset.

Rengøring

Betalt rengøring er obligatorisk ved leje af huset, pris: kr. 500,-. OBS! inkluderer ikke oprydning, herunder fjernelse af flasker, dåser, papir og pap.

Aflevering efter brug
Senest dagen efter kl. 16. Følgende rengøring står lejer selv for:

Store sal: Bordene skal tørres af, klappes sammen og sættes på vognene, og stolene stables med 7 stk. i hver. Alt køres hen bag forhænget i store sal. Gulvet fejes.

Lille sal: Borde og stole skal tørres af, stolene vendes rundt og sættes på bordene. Gulvet fejes.

Toilet og gang: Toiletter ses efter, affald fjernes, gulvet fejes.

Ituslåede effekter: Skal stilles på køkkenbordet, da disse ikke må medgå i vores affalds-container. Pris aftales efterfølgende.

Ekstra rengøring: Kr. 300 pr. timer for ekstra rengøring. Dette vurderes af rengøringspersonalet.

Affald: Containeren ved køkkendøren er KUN til køkkenaffald, der er forsvarligt pakket i tilbundne sække/poser. Alt andet affald såsom flasker, emballage, kasser, dåser, papirsduge m.m. medtages af lejer, med mindre andet aftales med forpagter.

Inden huset forlades
– Skru ned for varmen
– Tjek at ventilationen er slukket.
– Tjek at alt lyset er slukket.
– Tjek at alle døre og vinduer er låst/haspet.
– Affald smides i lukkede poser i de udendørs containere.
– Afleveringstidspunkt i henhold til lejeaftale.

Forsamlingshuset fremvises efter nærmere aftale.

Ønskes fremvisning, send da en mail til booking@fangelforsamlingshus.dk

Betingelser senest opdateret den 9/3 2023. Alle aftaler indgået før denne dato, henviser vi til de gældende vilkår ved kontraktindgåelse.